07.12.10

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my

Název knihy: Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my
Autor: Miloš Kratochvíl



Další:

Prosinec je měsíc, kdy se pořád něco děje. Někdy se třeba půl roku nestane nic, ale v prosinci se děje jedna věc za druhou. V pondělí poprvé napadl sníh, v úterý jsem měl horečku, ve středu málem zmrzla paní Vránová, když podle ní stavěl pan Vrána Matýskovi sněhovou babičku, pozítří přijde Mikuláš a blíží se Vánoce! Výkladní skříně jsou nazdobené zlatými řetězy a kouličkami, všude blikají barevné žárovky. V rádiu hrají stále častěji koledy – a my jsme dostali za domácí úkol napsat popis nádraží! Teď, když každý myslí jenom na to, o co si napíše Ježíškovi! Zajímalo by mě, o co si všechny děti píšou. O co nejvíc. A taky bych chtěl vidět, jak velikánskou má Ježíšek schránku na dopisy…
            Knížka Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my je úsměvným vyprávěním malého kluka o nejkouzelnějším a nejvoňavějším období roku.
**********************************
Dcera dostala knížku v mikulášském balíčku. Máme za sebou dvě kapitoly  a musím uznat, že je nádherná. Krásně ilustovaná, vtipná.  Polemiky o čertovi kdy koho odnese a neodnese :-) u toho si člověk hned vzpomene na své dětství. 
Opravdu LASKAVÉ ČTENÍ. 

1 komentář:

Pavlína Hublová řekl(a)...

Škoda, že mi už ten můj chlapeček odrostl. Nemohu si číst podobné knížky. A tak ráda bych...
No, a teď mi to odpadne už i ve škole. Safra!

Okomentovat

Je možné, že váš komentář bude moderován a neobjeví se okamžitě. Chráníme se tak proti nevhodným přístupům.